KAARTJE

EEN KAARTJE, ZODAT JE WEET DAT WE ER VOOR JE ZIJN

Tekst Elly Heemskerk Beeld Peter Jonker

De leden van FNV Callcenters hebben eind april, midden in de coronacrisis, een opbeurend kaartje gekregen van hun vakbondsbestuurders. Gewoon, om te laten weten dat zij er voor hun leden zijn. Zeker nu.

Dit is de tekst die de leden op de achterkant van het kaartje aantroffen:

Beste callcentermedewerker, Het zijn verwarrende tijden. Eenzamer ook, mede omdat je mogelijk thuis werkt. Of niet. Maar ook dan is je werk in het callcenter anders. Met 1,5 meter afstand en extra hygiënemaatregelen. Hoewel er veel goed gaat, merken we als FNV Callcenters dat er ook nog veel misgaat. We zijn daarom hard bezig om een fatsoenlijke thuiswerkregeling voor elkaar te krijgen. Ook proberen we de werkgevers ervan te overtuigen dat er zeker in deze tijden geen wachtdagen zouden moeten zijn bij ziekte. Dus weet: we zijn er voor jullie. Nog altijd, en zeker nu. Mocht je ergens mee zitten laat het ons weten op callcenters@fnv.nl. Of bel/app mij op 06 2239 1001. Volg ons ook op Facebook: www.facebook.com/fnvcallcenters. Hou je sterk. Groet, namens het hele team van FNV Callcenters, Elly Heemskerk

Deel deze pagina